patarimai-reklamaVerslo katalogas – puikus ir nebrangus būdas reklamuotis. Daugumoje verslo katalogų (Rekvizitai.vz.lt, Spec.lt, Imones.lt ir t.t.)informacija apie jūsų įmonę atnaujinama automatiškai iš „Registrų centro“ duomenų bazės, o informaciją apie paslaugas galima įvesti visiškai nemokamai. Apribojimai labai nedideli, todėl informacijos pateikti galima gana daug.

Šiame straipsnyje norime pasidalinti patarimais, kaip verslo kataloguose pristatyti savo verslą, kad pasiektumėte kaip įmanoma geresnį rezultatą. O rezultatai gali ateiti ir iš kategorijos, ir iš vidinės paieškos, ir iš Google paieškos, kur verslo katalogų informacija dažnai yra aukščiau, nei jūsų pačių įmonės puslapis.

1 patarimas: Visuose kataloguose – unikalūs tekstai.

Padarėme eksperimentą. Parašėme vieną tekstą ir jį panaudojome keliuose verslo kataloguose. Po kurio laiko peržiūrėjome Google rezultatus. Rezultatų apačioje yra nuoroda į praleistus rezultatus. Dalis mūsų verslo katalogų taip ir nebuvo rodomi, nes atsidūrė tarp jų. Kodėl? Viena iš priežasčių – kopijuotas tekstas. Google nepalaikė šių rezultatų tinkamais rodyti pirmame puslapyje, todėl juos paslėpė. Kad taip nenutiktų, siūlome pasiruošti kelis skirtingus pristatymus ir juos panaudoti kataloguose. Tada rezultatas bus maksimalus.

2 patarimas: išsamus prisistatymas – 200-400 žodžių.

SEO specialistai turi tokį optimalaus teksto standartą – 300 žodžių. Verslo kataloge pakanka ir mažiau, nes teksto yra ir be aprašymo. Mes žiūrime iš kitos pusės – ar žmogui bus laiko skaityti paslaugų pristatymą. Kodėl 200 žodžių? Viskas labai paprasta. Pagal internetinio teksto skaitymo ypatumus, 200 žodžių žmogus perskaito per 1-2 minutes. Tai tikrai nėra didelis laiko tarpas, todėl tiek laiko lankytojas tikrai gali skirti. Jei sugebėsite tekstą tinkamai formatuoti, aprašymas gali būti ir ilgesnis.

3 patarimas: svarbiausia informacija aprašymo pradžioje.

Paprastai aprašymo pradžia gali būti rodoma dar ir kituose puslapiuose, todėl pirmajame sakinyje pabandykite parašyti esmę – kuo užsiimate ir kuo esate unikalūs. Toliau dėstykite viską iš eilės. Toks esmės pristatymas daug kam sutaupys laiko.

4 patarimas: teksto formatavimas.

Kaip žinote, tekstas internete yra skenuojamas F raidės forma. Jei tekste pasitaiko kokių išskirtinių teksto bruožų, dėmesys koncentruojamas aplink juos. Paprastai tokie išskirtiniai teksto bruožai yra pajuodinimas, pasviręs tekstas, nuoroda, paveikslėlis, sąrašas su taškais arba skaičiais. Tuo ir pasinaudokite rengdami savo verslo pristatymą. Bet yra viena bėda – daugelis verslo katalogų (išskyrus Spec.lt) neleidžia juodinti ar įdėti nuorodos. Ką daryti? Naudokite didžiąsias raides, pastraipas atskirkite žvaigždučių eilutėmis ir t.t. Nuorodas dėkite pilnas su http, kad jos būtų aktyvios automatiškai. Tokiu būdu tekstas bus ne toks vientisas ir atkreipsite dėmesį į tam tikras jo vietas.

5 patarimas: nuorodos į tam tikrus vidinius puslapius

Paprastai verslo kataloguose nuorodos yra tik į pagrindinį puslapį, todėl paslaugų pristatyme galite paminėti pora tiesioginių nuorodų į kainų puslapį arba tam tikrą specialaus pasiūlymo puslapį. Tokios nuorodos didelės reikšmės paieškos sistemoms neturės, tačiau gali atvesti papildomų lankytojų.

Tik nereiktų persistengti. Pakanka 1-3 nuorodų skirtingose teksto vietose. Ne daugiau, nes skaitytojas pamanys, kad esate koks interneto šiukšlintojas – „spameris“.

Lieka tik vienas klausimas – kas parašys tuos aprašymus? Gali samdytas tekstų kūrėjas. Galite ir patys. Bet kaip tai padaryti – kitame straipsnyje.

Patarimai, kaip teisingai užpildyti informaciją verslo kataloge
Balsuoti