Elektroninių parduotuvių kūrimas

elektroninių parduotuvių kūrimas

Vakar paleidote savo elektroninę parduotuvę? Sveikiname! Elektroninių parduotuvių kūrimas dar nebaigtas, nes kai kurių dalykų greičiausiai nebuvote numatę, todėl norite, ar nenorite, bet vėl teks grįžti pas tuos pačius kūrėjus, kad šie padarytų dar keletą darbų.

Jau rašėme praeitame straipsnyje, kad susikeltumėte visą informaciją ir tik tada paleistumėte parduotuvę. Tikimės, kad paklausysite šio patarimo, nes nieko nėra blogiau, kaip el. parduotuvė su tuščiais puslapiais. Prasideda antrasis etapas – pirmieji rinkodariniai darbai.

Jūsų parduotuvė yra tvarkinga, stilinga, graži, sukelianti malonias emocijas. Puiku! Bet tas emocijas sukelia tik jums, bet ne kitiems. Kodėl? Todėl, kad niekas apie jus dar nežino. Kaip sužinos? Kaip reklamuosite, taip ir sužinos…

Elektroninių parduotuvių kūrimas: pirmieji rinkodariniai veiksmai

Pirmoji reklama paprastai yra nemokama. Tai forumų šturmas. Forumuose galima pasireklamuoti, bet tai daryti reikia tik atsargiai. Jei parašysite žinutę vos užsiregistravę „sveiki, atidarėme naują el. parduotuvę www.manoparduotuve.lt. Užsukite!“, iš karto būsite išmesti, ištrinti, o prieš tai dar ir pažeminti ir viešai išjuokti… Reikia viską daryti atsargiai ir neįkyriai. Dėl to galite kiek užtrukti…

Kitas būdas – nemokami skelbimai. Paimkite keletą savo prekių ir paskelbkite, kad jas parduodate per nemokamus skelbimus. Kai kurie yra ir mokami, bet keli litai nėra dideli pinigai. Ši reklama yra jau efektyvesnė, nes skelbimuose „nardo“ tie, kurie kažko ieško pirkti. Nepamirškite parašyti išsamaus savo prekės aprašymo, kainos ir pristatymo sąlygų. Tai svarbu ne tik dėl pirkėjų, bet kartais skelbimai būna neblogai randami interneto paieškoje. Skelbime būtinai nurodykite, kad daugiau informacijos apie šį ir panašius produktus rasite www.manoparduotuve.lt puslapyje.

Toliau prasideda įdomybės. Jums reikės pasidomėti, kas yra SEO ir su kuo tai valgoma. Pradžiai jums reikia nuorodų. Nemokamai jas galite gauti įvairiuose verslo kataloguose, taip pat ir nuorodų kataloguose. Jei esate raštingi, galite parašyti keletą nedidelių straipsnių apie savo produktus ir pateikti nuorodą, vedančią į jūsų puslapį. Tie straipsneliai nemokamai gali būti patalpinti keliuose straipsnių kataloguose. Taip gausite bent šiek tiek nuorodų. Deja, teks pripažinti liūdną tiesą, kad nemokamas sūris – tik pelėkautuose, o arklys arkliui užpakalio irgi nemokamai nekaso… Investicijų reikės į kokybiškesnes nuorodas. Tik taip galėsite pakilti paieškoje iki pirmojo puslapio.

Čia prisiminkite savo konkurentus ir pasižiūrėkite, kur jie randami. Jei aukštai – reiškia reikia žiūrėti, kaip jie reklamuojasi. Kuo seniau veikia verslas, tuo daugiau reputacijos jis turi, todėl rodomas paieškoje aukščiau. Čia greitų rezultatų nebus, tačiau nieko nedaryti tikrai negalima.

Ką tada daryti galima? Reklamuotis už pinigus kontekstinės reklamos forma.

Internetinių parduotuvių kūrimas yra ne tik suprogramavimas ir gero dizaino nupiešimas. Tai ir reklama, ir rinkodara, ir SEO. Rinkdamiesi partnerius, kurie jums kurs jūsų el. parduotuvę, pasidomėkite, ar tokias konsultacijas jie gali suteikti papildomai. Jei ne, teks patiems domėtis, arba samdyti atskirus minėtų sričių specialistus, o tai gali būti nepigu.